current-price-channel-rebar

با توجه به این که قیمت فلزات مدام در نوسان هستند، قیمت میلگرد نیز مدام در تغییر است. امروزه به منظور دریافت قیمت به‌روز میلگرد، لازم است قیمت‌ها را به صورت لحظه‌ای استعلام گرفت. برای اطلاع به‌موقع ازتغییر قیمت‌های میلگرد، می‌توانید با عضویت در کانال‌های مربوط به قیمت میلگرد در شبکه‌های اجتماعی، به‌راحتی از قیمت‌های این محصولات مطلع شوید. در این مطلب از سایت آهن 28 کانال های قیمت میلگرد و آهن آلات معتبر و به روز را به شما معرفی می کنیم.

کانال نوسانات قیمت میلگرد

میلگرد به عنوان یکی از اساسی‌ترین متریال‌های به کار رفته در ساخت و ساز است و شرکت‌ها و کارخانجات متعددی در ایران میلگرد تولید می‌کنند. با وجود تنوع کارخانه‌های فولاد و تولیدکنندگان میلگرد در ایران، تقریبا تمام نیاز ساخت و ساز کشور در داخل تامین می‌شود. ایران از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در جهان است و بیشتر نیاز ساختمانی کشور توسط کارخانجات داخلی پوشش داده می‌شود و در مواردی صادرات به کشورهای دیگر نیز وجود دارد. اما بخاطر نوسانات نرخ ارز و همچنین نوسانات قیمت فلزاتی همچون آهن، فولاد و محصولات فولادی دست‌خوش نوسانات قیمتی می‌شوند.
مهم‌ترین کارخانه‌های تولید فولاد و محصولات فولادی در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان قرار دارند. شهر اصفهان و دیگر شهرهای این استان، قطب تولید محصولات فولادی در کشور هستند و در رتبه دوم، استان خوزستان قرار دارد.

کانال نوسانات قیمت میلگرد

نرخ لحظه ای آنلاین میلگرد

در ساخت و ساز ساختمان‌ها، مصالح و متریال‌های مختلفی به کار برده می‌شود. قیمت تمام شده هر کدام از مصالح ساختمانی در قیمت متری ساختمان ساخته شده تاثیر دارد. به همین خاطر، سازنده و مهندسان باید به صورت مداوم قیمت مصالح ساختمانی را زیر نظر داشته باشند.
برای این که قیمت ساختمان برای سازنده به صرفه باشد و همچنین قیمتی منطقی برای مشتری باشد، باید نرخ مصالح ساختمانی را در نظر گرفت تا با بهترین قیمت آن‌ها را تهی کرد. به این ترتیب باید لحظه ‌ای آنلاین میلگرد را هم همیشه مد نظر داشت. با اطلاع از نرخ میلگرد به صورت لحظه‌ای، سرمایه گذار قادر خواهد بود مصالح خود را از بهترین فروشنده خریداری کند.
قیمت میلگرد از درب کارخانه تا انبار و از انبار تا محل تحویل متفاوت است. در صورتی که اولویت سازنده قیمت اقتصادی میلگرد باشد، ترجیح این است که این مصالح از نزدیک‌ترین تولید کننده تهیه شود. در حالی که در بعضی موارد، سازنده ترجیح می‌دهد میلگرد را از محلی دیگر اما با کیفیت بالاتر تهیه کند. به همین خاطر، باید به قیمت لحظه ای آنلاین میلگرد در شهرهای دیگر دسترسی داشته باشد.
در عصر ارتباطات که بسیاری معاملات از طریق اینترنت انجام می‌شود و به سادگی با چند کلیک می‌توان به اطلاعات مختلفی دسترسی داشت، یکی از راه‌های ساده اطلاع از قیمت لحظه ای میلگرد، عضویت در کانال‌های تلگرامی مرتبط است. کانال‌های تلگرامی که نرخ لحظه ای آنلاین میلگرد را منتشر می‌کنند، اطلاعاتی از قبیل کارخانه تولید کننده آن، قیمت بر اساس سایز و گرید میلگرد را هم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

کارخانه‌های تولید میلگرد در ایران

بعضی از شرکت‌ها و کارخانجاتی که تولیدکننده‌ی میلگرد در ایران هستند عبارت‌اند از: مجتمع ذوب آهن اصفهان، صنایع فولاد کوثر اهواز، صنایع فولاد خراسان، کارخانه آریا ذوب، صنایع فولاد کرمان، شرکت فولاد شاهرود و... . هر کدام از این شرکت‌ها، چند صد تن فولاد را سالانه روانه بازار می‌کنند.
قیمت میلگرد تابع قیمت فولاد و آهن است. همچنین میزان عرضه در بازار نیز روی قیمت این محصول تاثیرگذار است. به لطف تولید بالای فولاد و میلگرد در ایران، معمولا عرضه میلگرد به میزان کافی در کشور وجود دارد. فلزات نیز به خصوص آهن، همواره در حال نوسان قیمتی هستند و بر قیمت تمام شده فولاد و میلگرد تاثیر می‌گذارند. برای اطلاع از قیمت این بازار می‌توانید به کانال نوسانات قیمتی میلگرد مراجعه کنید، که در آن قیمت میلگرد به صورت لحظه و به روز نمایش داده می‌شود.

کانال نوسانات قیمت میلگرد

کانال قیمت لحظه‌ ای میلگرد اصفهان

اصفهان یکی از قطب‌های تولید فولاد در کشور است. بسیاری از صنایع و کارخانجات تولید میلگرد نیز در اطراف اصفهان قرار دارند. مجتمع ذوب آهن اصفهان با تولید بیش از 10 میلیون تن فولاد و صدها هزار تن میلگرد در سال، بزرگترین مجتمع فولادی کشور است. همچنین کارخانه فولاد مبارکه اصفهان نیز یکی از تولیدکنندگان پیش‌رو در صنعت فولاد است. این کارخانه در سال 1371 شروع به کار کرده است و سالانه نزدیک به 28 میلیون تن فولاد خام تولید می‌کند. علاوه بر انواع محصولات فولادی، این شرکت تولیدکننده با سابقه‌ی میلگرد در کشور محسوب می‌شود.
دیگر کارخانه تولیدکننده محصولات فولادی در استان اصفهان، کارخانه فولاد سبا است که در میان محصولات این شرکت، میلگرد نیز وجود دارد. این کارخانه از سال 1381 در نزدیکی کارخانه ذوب آهن اصفهان تاسیس شد و در حال حاضر یکی از مهم‌ترین کارخانه‌های فولادی استان اصفهان محسوب می‌شود.
یکی دیگر از کارخانه‌های فعال در صنعت فولاد استان اصفهان که شهرضا قرار گرفته است، با نام کارخانه فولاد قائم راضی ثبت شده و از کارخانه‌های مهم تولید میلگرد به حساب می‌آید. این کارخانه نیز محصولات با کیفیت و با قیمت مناسبی روانه بازار کشور می‌کند.
دیگر کارخانه‌های مهم فولادی اصفهان، در شهرک صنعتی نزدیک شهر کاشان قرار دارند. همچون کارخانه میلگرد کیان کاشان که در آن میلگردهایی با سایزهای 8 تا 16 میلی متر و با گریدهای A2 و A3 تولید می‎شود.
با توجه به آن چه که گفته شد و میزان تولید میلگرد در این استان، اصفهان یکی از مراکز اصلی تولید و پخش میلگرد در کشور است. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت لحظه‌ای میلگرد اصفهان به کانال تلگرام آن مراجعه کنید تا همیشه در جریان قیمت و نوسانات آن باشید. توجه داشته باشید قیمت‌های ارائه شده در کانال را با کارخانه تولیدکننده آن مقایسه کنید.

کانال نوسانات قیمت میلگرد

کانال تلگرام میلگرد بناب

بناب یکی از شهرهای صنعتی آذربایجان شرقی است. شهر بناب دارای دو مجتمع فولاد است. این شهر نیز یکی دیگر از شهرهای تولیدکننده و تعیین کننده قیمت و صنایع فولاد در کشور محسوب می‌شود. کارخانه‌های تولید فولاد این شهر، محصولات فولادی باکیفیت و رقابتی از جمله میلگرد با سایز و گریدهای مختلف تولید می‌کنند.
یکی از این مجتمع‌ها، مجتمع فولاد ظفر بناب است. این کارخانه در سال 1386 تاسیس شد. از تولیدات مهم این کارخانه می‌توان به میلگرد و تیرآهن باکیفیت و مرغوب آن اشاره کرد. بیشتر میلگردهای تولید شده در این مجتمع از نوع گریدهای A2 و A3 است.
دیگر کارخانه فولاد که در شهر بناب قرار گرفته است، شرکت فولادی صنعت بناب است که گاهی با نام کارخانه فولاد شاهین نیز یاد می‌شود. این کارخانه از سال 1383 مشغول به فعالیت شده و محصولات فولاد از جمله میلگرد را تولید می‌کند.
بنابر آنچه گفته شد، شهر بناب دارای دو تولیدکننده عمده فولاد و میلگرد است که هرکدام میلگردهایی با اندازه‌ها و سایزهای مختلف را در کشور عرضه می‌کنند. برای اطلاع از قیمت لحظه ای میلگرد و اطلاع از وضعیت بازار، بهترین راه عضویت در کانال تلگرام میلگرد بناب است.

کانال تلگرام میلگرد زاگرس

یکی از کارخانه‌های تولید فولاد در کشور، شرکت صبا فولاد زاگرس است. این کارخانه در شهرک صنعتی سفید دشت در نزیکی شهرکرد واقع است. یکی از محصولات این شرکت، میلگرد است که از باکیفیت‌ترین میلگردهای ساخته شده در کشور محسوب می‌شود. این کارخانه دارای گواهینامه استاندارد ملی است.
این مجتمع فولاد در سال 1393 احداث شده است. ظرفیت تولید سالانه آن حدود 420 هزار تن است و تولید میلگرد آن به 90 هزار تن در سال نیز می‌رسد. بیشتر میلگرد تولید شده در این کارخانه از نوع گرید A3 است. چنین میلگردهایی در جاهایی استفاده می‌شوند که نیاز به استحکام زیادی داشته باشد، همچون ساخت و سازهای بزرگ و عمده.
همان طور که گفته شد، به خاطر نوسانات قیمت فلزات به خصوص آهن، که در صنایع فولاد به کار می‌رود، محصولات نهایی فولاد همچون میلگرد نیز دائما در نوسان هستند. بنابراین برای اطلاع از قیمت لحظه ای میلگرد، بهتر است در کانال تلگرام میلگرد زاگرس عضو شوید. در این کانال تلگرام، قیمت محصولات کارخانه فولاد زاگرس منتشر می‌شود.

کانال نوسانات قیمت میلگرد

کانال قیمت میلگرد 12، 14، 16، 18 و ... تمامی کارخانه‌ها

میلگردها در سایزها و گریدهای مختلف تولید می‌شوند و هر کدام از این میلگردها کاربرد مخصوص به خود را دارند. سایز میلگرد بر اساس قطر قاعده آن و بر حسب میلی متر تعیین می‌شود.
این سایزها متناسب با اندازه‌های تعیین شده توسط سازمان ملی استاندارد تولید می‌شوند. اندازه‌های مرسوم این میلگردها عبارت اند از: 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22،، 25، 28، 32، 36. برای تشخیص سایز میلگرد نیز روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله استفاده از ابزارهایی همچون کولیس، گیج و آچار فرانسه.
دیگر روش دسته بندی انواع میلگرد، گرید آن است. در این روش میلگردها با گریدهای A1، A2، A3 و A4 تقسیم بندی می‌شوند. میزان تنش و نوع آج در انواع گریدها متفاوت است. برخی کارخانه‌ها تنها چند مدل از گریدها را تولید می‌کنند و بعضی دیگر تمامی انواع گریدها را به بازار عرضه می‌کنند.
با توجه به این که قیمت میلگرد متناسب با سایز و گرید آن تعیین می‌شود، قیمت هر مدل آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای میلگرد با انواع سایزها و گریدهای مختلف، باید در کانال قیمت میلگرد موردنظر عضو بود. در این کانال‌ها، قیمت میلگردهای تولیدشده توسط کارخانجات مختلف، با توجه به سایز و گرید آن منتشر می‌شود.

افزودن دیدگاه